Skip to content

În luna iulie, la Biblioteca de poezie

Iulie 24, 2010

 

bineînțeles, alături de Cristina Ispas: http://bibliotecadepoezie.wordpress.com/

Și un scurt poem al Cristinei, citit în 2007, în timp ce  eu aprindeam (nu mai știu de ce) chibrituri (filmat de un cristian)

One Comment leave one →
  1. miruna oprea permalink
    Octombrie 16, 2010 1:09 pm

    nnu is atat de superbe decat melodiile mele.sunt eu miruna oprea am fost castigatoarea la concursul lui hannah montna si am ajuns sa cant si cu ea la londra,paris si budapasta.va poop pe toti fanii mei si pe cei ce nu is fani de ai mei

Lasă un răspuns

