Skip to content

Un mini-interviu cu Andreea Răsuceanu

Februarie 16, 2010

de Nicu Rotaru şi un cristian :

Blogul cărţii „Cele două Mântulese” (Editura Vremea, Bucureşti, 2009) poate fi accesat chiar la următoarea adresă:

http://celedouamantulese.blogspot.com/

2 comentarii leave one →
  1. cristina permalink
    Februarie 26, 2010 6:41 am

    de data asta nu l-am uitat, de data asta nu l-am mai gasit!!!!!!!!!!!!!! m-am sunat de la dani, dar probabil e sufocat pe undeva :d
    e vorba despre telefon in caz ca nu te-ai prins

  2. Martie 7, 2010 9:24 am

    As dori sa iau legatura cu Andreea Rasuceanu.
    Adresa mea de email este: homesbytown@yahoo.com

    cu stima,

    Octavian – Phoenix, AZ

Lasă un răspuns

