Skip to content

Foto colecţia toamnă-iarnă 2009

Ianuarie 3, 2010

Câteva fotografii disparate, din septembrie şi din decembrie 2009.

În tramvaiul din Praga, noaptea.  (foto Răzvan Ţupa, 30 septembrie 2009)

La liceul Nichita Stănescu, alături de Andreea Răsuceanu (decembrie 2009)

Tot la lectura de la liceul Nichita Stănescu, alături de Andreea Răsuceanu şi Ioan Es. Pop (decembrie 2009)

După lectură : Cristina Ispas, Andreea Răsuceanu, Smaranda Şchiopu, Doina Ioanid, Ioan Es. Pop şi doamna profesoară care s-a ocupat cu organizarea lecturii.

Papillon Café, Timişoara : cu Eugen Bunaru, un cristian şi Doina Ioanid

Papillon Café, Timişoara, decembrie 2009.

Eugen Bunaru, Ioan Es. Pop, Moni Stănilă, Doina Ioanid, Vasile Leac.

La Universitatea de Vest : cu Doina Ioanid, Vasile Leac, Ioan Es. Pop.

La Universitatea de Vest: Daniel Vighi, Moni Stănilă, Vasile Leac, Doina Ioanid, Ioan Es. Pop.

Tête à tête : Ioan Es. Pop şi un cristian. La cealaltă masă : Eugen Bunaru.

6 comentarii leave one →
  1. Februarie 22, 2010 3:35 pm

    Buna Oana,

    Foarte bun articol. E o carte foarte buna. Ce poema ti-a placut si ce nu ti-a placut ? Just curiosity…

    George Ch.

  2. Mai 2, 2010 8:48 pm

    dacă-mi amintesc bine, acea fotografie din tramvaiul praghez a fost făcută de răzvan 🙂

  3. Mai 3, 2010 8:34 am

    Mugur, poza asta era printre cele trimise de tine pe mail, de-aia am presupus ca tu ai facut-o 🙂 rectific, daca nu e asa…

  4. Mai 3, 2010 8:53 am

    asa-i, era in aparatul meu, dar vazand ca mi se vede jumatate de cap reflectata-n geamul din spatele tau m-am minunat de asemenea acrobatie… si mi-am amintit ca-n tramvai s-a jucat si razvan cu aparatul, iar alea cu tine, care-s foarte ok, sunt facute de el 🙂

  5. oananinu permalink*
    Mai 3, 2010 9:17 am

    nu te vazusem reflectat in geam… mea culpa 🙂

  6. Septembrie 23, 2010 9:28 am

    în ce oraș este liceul nichita stănescu?

Lasă un răspuns

