Skip to content

Familia

Septembrie 15, 2009
tags:

Întâmplător, căutând pe Google, am dat de un fel de articol despre familia Ninulescu, despre familia mea adică. Evident, ştiam toate lucrurile astea, dar pur şi simplu nu mă aşteptam să le găsesc pe net. Bine, nu ştiam chiar toate cifrele, ştiam doar liniile mari ale poveştii.

Cel din fotografie şi care povesteşte este unchiul meu Ion Ninulescu (are 86 de ani), cel mai mare dintre cei 9 fraţi, tata fiind cel mai mic.

Tudor Ninulescu (s-a născut în 1900 şi a trăit 91 de ani) a fost bunicul meu, iar Gheorghe Ninulescu străbunicul.

Articolul poate fi citit AICI.

familia ninulescu

One Comment leave one →
  1. Septembrie 16, 2009 9:02 pm

    bravo

Lasă un răspuns

