Skip to content

Un fel de interviu în Egophobia

August 30, 2009

La un moment dat, prin 2005/2006, am împărţit secţiunea „invitat” din www.egophobia.ro cu mai mulţi scriitori. Acum, la 5 ani de la primul număr al revistei virtuale (al cărei redactor „fondator” am fost în 2004, după tabăra de poezie „Prometheus”), am răspuns la câteva întrebări-tip adresate tuturor invitaţilor din cei 5 ani. Mă puteţi citi aici. În plus, găsiţi în numărul 23 majoritatea semnalelor de pe bloguri despre Constantin Virgil Bănescu…

One Comment leave one →
  1. August 31, 2009 12:45 am

    bravo

Lasă un răspuns

