Skip to content

Ce s-a mai întâmplat

August 22, 2009

O fotografie destul de bizară făcută de Iulia Stoian (sau, cel puţin, mi se pare mie bizară, în sensul că nu mă prea recunosc). Dar intraţi pe www.iuliastoian.ro şi veţi găsi o groază de fotografii foarte artistice acolo. Nu vă spun decât nişte titluri de grupaje: „Îngerii au sex”, „Nu, tu nu eşti un lord”, „Moartea lui Rico”, „Eye contact”, „Mehmezii”.

După cum probabil aţi observat, am adăugat aici în dreapta şi rubrica de RSS prin Google Reader, acum puteţi vedea ce mai citesc de pe alte bloguri/site-uri. Şi chiar dacă nu scriu în fiecare zi pe blog, cu siguranţă voi recomanda (aproape) zilnic câte ceva de citit de prin alte părţi.

Sunt din nou la Constanţa, mâine iar la Bucureşti şi de săptămâna viitoare sper să reuşesc să inaugurez un fel de rubrică pe blog. Încă nu vă spun despre ce este vorba, că am mai multe posibile idei.

4 comentarii leave one →
  1. nuclearrr permalink
    August 26, 2009 7:55 am

    Dat click si… nimic!:)

  2. oananinu permalink*
    August 26, 2009 10:25 pm

    @ nuclearrr: imposibil să nu meargă dacă ai dat clic chiar la început, pe „O fotografie” 😉
    uite şi linkul extins, pentru siguranţă: http://www.iuliastoian.com/blog/?p=510

  3. August 27, 2009 6:53 pm

    da, nuclearrr, merge! bag mâna-n foc! 🙂

  4. nuclearrr permalink
    August 30, 2009 7:12 am

    Merge!
    Cu manutza Iuliei in focurile creatiei?:)

Lasă un răspuns

