Skip to content

Tatiana Stepa

August 10, 2009

Şi pentru că nu am putut alege o singură piesă, am ales două…

4 comentarii leave one →
  1. August 10, 2009 12:59 pm

    Dumnezeu s-o hodinească-n pace şi Lumină !
    Noi, s-o zâmbim mereu, ascultându-i cântecele şi cântându-i-le, ni le-a lăsat moştenire : ” vă las singura-mi avere, vă las cântecele mele… ” :


    respecte,
    Sibilla

  2. August 10, 2009 8:09 pm

    eu am aflat de tatiana, acum multi ani, de la tine, oana! ai strecurat cateva piese pe un cd dubios cu manson.
    incet-incet mor toate simbolurile copilariei noastre, nin…

  3. oananinu permalink*
    August 10, 2009 8:45 pm

    @jul: nu as vrea sa devin sentimentala, dar asa este, era muzica mea de la 16-17 ani, in paralel cu marilyn manson korn him placebo si ceilalti…

    apropo, nu stiu ce cautau piesele ei pe cd-ul ala cu rockareala…

    eu tin minte ca primele piese le-am ascultat de pe 3 casete (inregistrate de cineva direct de la televizor, parca) si l-am chinuit pe un coleg de clasa sa-mi faca dubluri la casete, pana cand i s-a stricat casetofonul; doua casete aveau copertele portocalii, iar cealalta (incompleta) avea coperta alba.

    apoi, pe la sfarsitul liceului, am gasit cateva piese in format mp3 pe net si cred ca atunci ti-am facut si tie cd-ul…

    e foarte ciudat cate detalii absolut banale imi amintesc, cum ar fi mailul prin care comandam cd-ul ei din 2003 (de care dadusem intamplator pe net), primul ei cd la vremea respectiva, pe care am dat o gramada (economiile pe cateva saptamani).

    pana in dimineata asta eram convinsa ca nu am ajuns la niciun concert. dar brusc mi-am amintit ca eram in expirat in anul I si trebuia sa inceapa concertul. dar era foarte tarziu si trebuia sa prind ultimul metrou. asa ca am ascultat doar 2-3 piese si am plecat. si mi-a parut rau.

    si, bineinteles, https://oananinu.wordpress.com/2007/07/31/oana-ninu-imi-plac-spatiile-inchise

  4. oananinu permalink*
    August 10, 2009 8:48 pm

    PS: se pare ca, pana la urma, am scris la comentarii ce as fi vrut sa scriu in post. dar poate e mai bine asa…

Lasă un răspuns

