Skip to content

„cum în acelaşi timp” – lectură în Sinagoga Bistriţa

Iulie 25, 2009

„cum în acelaşi timp” – text din carneţelul „Stările intense” de Oana Cătălina Ninu

scris în tabăra de creaţie de la Săvârşin (8-14 septembrie 2008) şi publicat în antologia „Nasturi în lanul de porumb” (editura Brumar, Timişoara, 2008)

citit şi filmat în Sinagoga Bistriţa, în cadrul festivalului „Poezia e la Bistriţa” (16-19 iulie 2009) – credit video-document: un cristian

6 comentarii leave one →
  1. nuclearrr permalink
    Iulie 26, 2009 7:13 am

    La Bookfest de anul acesta
    am gasit carticica asta cu poeti tineri savarsini!:)
    Mi-au placut toti, mi-a placut conditia grafica a volumului, mi-a placut prezentarea autorilor, mi-a placut selectia poemelor, dar ce nu mi-a placut?
    Asa am aflat de x, de y, de oana 🙂

  2. oananinu permalink*
    Iulie 26, 2009 8:33 am

    @ nuclearrr: e frumos sa existe tabere de creatie, cum a fost cea de la Savarsin, desi este foarte greu sa scrii ceva in vreo 4-5 zile, cu gandul ca „trebuie sa scrii”. Adevarul e ca libertatea a fost maxima in sensul asta – nu toate textele mele si nici ale altora nu sunt scrise acolo, pe loc 🙂 Dar nu zic nu, ar fi bine sa existe mai multe tabere de creatie 🙂

  3. nuclearrr permalink
    Iulie 27, 2009 4:45 am

    Chiar ma intrebam de ce s-ar duce un poet
    intr-un loc frumos, si in tzara asta exista nenumarate astfel de locuri,
    dar ca sa scrie la comanda?! O fi locul magic si te-o inspira, dar poezia are momentele ei, un anumit metabolism, nu apare scremuta, pai nu?!

    Mai vrei si in alte tabere? Cred ca placerea socializarii si schimbarea aerului nu strica:)

    Ai mai postat un video!

  4. oananinu permalink*
    Iulie 27, 2009 7:14 am

    @ nuclearrr: cred ca, mai exact, am nevoie de o vacanta, de orice fel ar fi ea… sau, de ce nu, din partea mea ar fi ok sa reinceapa scoala / toamna, pentru ca vara ma deprima ingrozitor 🙂

  5. nuclearrr permalink
    Iulie 27, 2009 7:26 am

    oh, vacanta!
    Pentru unul ca mine care nu prea are asa ceva,
    e de inteles fierberea, sa plece vara asta odata si sa vina toamna…
    Si scoalaaa, da! Avem reflexe conditionate; eu nu mai invat cam de multisor , nici nu predau-sau mai stii?:)-dar toamna e , si pt mine, ft pregnant, sinonim cu emotia scolii; adoram senzatia asta…O ador in continuare…
    Hai curaj, ca mai e o luna!:))

  6. oananinu permalink*
    Iulie 27, 2009 7:58 am

    eu am vacanta (de la scoala) dar nu am concediu (de la munca) 🙂
    nu sunt, in general, dependenta de vreme, doar ca toamna m-am simtit intotdeauna cel mai ok, iar vara cel mai nasol… sper sa nu sune prea cliseistic, it’s a fact.
    si da, culmea, inceputul scolii m-a revigorat fara exceptie chiar daca, tot fara exceptie, incep sa resimt oboseala dupa primele 3-4 luni…

Lasă un răspuns

