Skip to content

Stările intense

Iulie 12, 2009

pic 037Carneţelul „Stările intense” e disponibil acum şi în format PDF, chiar aici:

Oana Cătălina Ninu – Stările intense

(daţi clic pe link-ul de mai sus, apoi încă un clic pe link-ul care se va deschide, aşteptaţi câteva secunde şi… gata)

@ foto: oana ninu – o piaţă de duminică undeva în Aquitaine (2006)

2 comentarii leave one →
  1. nuclearrr permalink
    Iulie 14, 2009 6:05 am

    Mi-a placut jocul asta de linkuri, e chiar poetic: pac , usor, poezia se prezinta la doritor! Placut si poeziile, o sa mai vin la izvor:))

  2. oananinu permalink*
    Iulie 14, 2009 9:56 pm

    @ nuclearrr: mersi de trecere. eu as fi vrut sa se deschida direct de la primul clic PDF-ul, dar ori nu i-am dat eu de cap, ori nu se poate altfel, nu-mi dau inca seama… dar o sa ma mai joc cu optiunile pe viitor…

Lasă un răspuns

