Skip to content

I love (black, sleeping) cats

Iulie 11, 2009

Azi am fost la Muzeul Satului şi am dat peste aceste două pisici negre (cea din prima poză e diferită de cea care doarme cu o poftă supremă). Şi în spatele blocului avem vreo 15-20 de exemplare (dacă nu chiar mai multe, că s-au tot înmulţit), cărora le aruncăm mâncare de la balcon, de la etajul 5. Acasă la Constanţa îl am pe Gody, birmanezul alintat şi miorlăitor. Aici, în casă, nu am decât o mâţă de pluş.

11.07.09 024Când era mic, tata nu putea să adoarmă decât dacă îi aduceau mâţa, chiar şi pentru jumătate de oră, până închidea ochii. Ne-a povestit faza asta de zeci de ori. Şi ani de zile eu şi sora mea, Dana, ne-am dorit o pisică. Probabil şi pentru că, în primii mei 3-4 ani, cât am stat la Eforie Sud, ne-am obişnuit cu creaturile astea blănoase 🙂

„Minunea” s-a întâmplat în 2000, un an fatidic pentru mine: ne-am luat pisică, la sfârşitul verii am primit primul calculator, un Pentium III care pe vremea aia era printre cele mai noi modele disponibile (acum îmi vine să râd, dacă mă gândesc ce rablă a ajuns), am intrat la cel mai bun liceu din Constanţa, la secţia de mate-info etc.

P.S.: acum vreo săptămână am nimerit pe un site unde trebuia să votezi pisici (prezente în poze din cele mai jucăuşe sau perverse) şi nu m-am mai putut dezlipi de ecran timp de o oră sau două

11.07.09 041

11.07.09 04311.07.09 013

11.07.09 037

4 comentarii leave one →
  1. Iulie 12, 2009 1:54 pm

    me too,
    i love black cats, sleeping cats, colourful cats, raga muffin cats, grumpy cats etc etc etc, nu mi-am luat inca una de teama sa nu se rupa vraja….
    (btw, imi place si blog-ul tau)

  2. oananinu permalink*
    Iulie 12, 2009 3:44 pm

    @ ade: eu nu mi-am luat una aici la bucuresti pt. ca nu prea stau pe acasa 🙂

  3. nuclearrr permalink
    Iulie 14, 2009 6:01 am

    E amuzant! Atatia pisicomani pe metru patrat nu am mai vazut pana acum!
    Am acasa o pisica , nascuta in zodia Racului, o raca ft geloasa, excelenta acrobata , de la care invat necontenit, lucruri incitante si stranii:)
    De curand m-am preumblat si eu prin gradinile Muzeului Satului,
    moment aproape magic, m-am simtit ca in rai, am pozat camere cu stergare pe pereti, cuptoare, nuci si pisici in gradina, parca traiesc experienta la indigo citindu-te. De fapt, voiam sa(ti) citesc poezii(le)!:)))

  4. oananinu permalink*
    Iulie 14, 2009 9:54 pm

    @ nuclearrr: este adevarat, sunt obsedata de pisici 😀

Lasă un răspuns

