Skip to content

Aproape 2 ani

Iulie 3, 2009

Pe 7 iulie se împlinesc 2 ani de când am început blogul, aşa că m-am gândit să îi schimb puţin aspectul. Sper să vă placă. Şi oricum o să mai retuşez pe ici pe colo.

De curând, mai exact în numărul din luna iunie al revistei „Cuvântul”, mi-a apărut un articol despre „generaţia 2000”:  Ce e cu generatia 2000 si ce (mai) caut eu aici?

Tot în „Cuvântul” mai puteţi citi şi un dosar despre Colocviul Tinerilor Scriitori – ediţia de la Alba Iulia (2009).

Mai jos, că tot e vară, o fotografie de la Oceanul Atlantic şi dunele de la Arcachon (martie 2007)

atlantic

@ foto: un cristian

4 comentarii leave one →
  1. Iulie 5, 2009 9:33 pm

    Mandala a imbatranit! Si-a aruncat Conversii rosii! 🙂
    La multi ani blogului tau si multumesc pentru link-ul din roll!

  2. oananinu permalink*
    Iulie 6, 2009 5:45 am

    Mersi de trecere, Jul; altfel, culoarea de font nu e definitiva. Nu am mai vrut rosu sau negru sau culori puternice. As fi vrut o nuanta ok, dar am incercat o gramada (in limbaj hexazecimal, mai exact) si pana la urma am ramas la asta din plictiseala de a incerca altele… Deocamdata… 🙂

  3. Miruna Vlada permalink
    Iulie 25, 2009 9:09 pm

    arata fff bine noul format oana. imi place!

  4. oananinu permalink*
    Iulie 25, 2009 11:17 pm

    @ miruna: ma bucur ca iti place 🙂 era si cazul sa mai schimb ceva la el…

Lasă un răspuns

