Skip to content

o cronică la „stările intense”

Iunie 23, 2009

Mai exact o audio-cronică de Cosmin Ciotloş, în Noua revistă vorbită

2009 06 gaudeamus 188

@ foto: un cristian, iunie 2009

Bookfest 2009 – cel mai gol târg de carte din ultimii 5-6 ani; dar şi singurul târg de la care mi-am cumpărat doar o carte, în ciuda reducerilor şi a nenumăratelor muşcături de buze (în liceu, de la Gaudeamus şi Bookfest într-un singur an mi-am luat un raft de cărţi) – Robert Muchembled, „O istorie a plăcerii” (editura Cartier) – pentru probabila diseraţie despre Houellebecq. În compensaţie, am primit două „jumătăţi” de cărţi (adică două cărţi pentru mine şi pentru Cristi împreună): „Chipurile” de Stoian G. Bogdan şi „Frumuseţea bărbatului căsătorit” de Diana Geacăr.

2 comentarii leave one →
  1. Cecilia permalink
    Iunie 25, 2009 10:13 am

    Comme je voudrais comprendre ce que tu écris!
    Bisous,
    Cecilia (Bordeaux)

  2. oananinu permalink*
    Iunie 26, 2009 2:42 pm

    Merci de ton passage, Cecilia! Malhereusement, ce blog est en roumain, mais j’ai aussi un poeme traduit en francais, voici le lien: https://oananinu.wordpress.com/2007/07/25/oana-ninu-visezi-ca-in-trei-lunitu-songes-que-dans-trois-mois/ … le deuxieme video c’est le texte lu en francais 🙂

Lasă un răspuns

