Skip to content

poze de la Corabia

Mai 26, 2009

pe 20 mai am fost la Corabia, la zilele „Virgil Mazilescu”… aşa că am câteva poze cu maci şi cu Dunărea.

update 28/05/09 (la cerere): la zilele „Virgil Mazilescu” s-au decernat două premii de poezie – Cristinei Ispas şi lui Marian Drăghici. Eu am prezentat-o pe Cristina (deşi nu venisem pentru asta) 🙂  Apoi ne-am plimbat cu vaporaşul pe Dunăre până aproape de graniţa cu Bulgaria, pe o căldură înfiorătoare (prima zi când temperaturile au sărit de 30 de grade). Au mai fost Cristi şi Cezar Gheorghe cu noi – au prezentat „Observator cultural”.

Corabia e un orăşel în semi-paragină, plin de lucruri ciudate (cel puţin aşa mi s-a povestit… unul dintre parcuri era „parcul acela unde a fost omorât băiatul de 16 ani…”). Altfel, extrem de liniştit. Oamenii se uită la tine de pe băncile imense (de cel puţin trei metri lungime fiecare) din centrul oraşului. Te simţi urmărit de zeci de perechi de ochi pentru că se vede că nu prea faci parte din peisaj. Ştiu că am gusturi bizare, dar îmi plac orăşelele astea mici de provincie, eşti mult mai atent la detalii decât într-o metropolă unde ochii îţi fug în toate direcţiile şi ameţeşti din cauza senzaţiei că nu poţi să cuprinzi aproape nimic, iar memoria e silită să reţină cadre peste cadre, pe care ajungi să le priveşti în gol după o vreme…

poze Corabia 020

poze Corabia 104

poze Corabia 111

10 comentarii leave one →
  1. Mai 26, 2009 11:16 am

    cool pics.

    şi fermecătoare zonă… 🙂 ştiu că tot pe acolo e şi un baraj pe Olt.

    colegul meu de bancă din Seminar era din Doanca, şi am trecut prin Corabia când am fost la nunta lui în 2003, plus că a făcut nunta în Corabia. au fost cele mai trăznite şi de neuitat 3 zile de care am avut parte vreodată – ca experienţă antropologică vorbind :).

  2. oananinu permalink*
    Mai 26, 2009 4:31 pm

    mersi de trecere 🙂

  3. Mai 27, 2009 6:45 am

    Şi zilele “Virgil Mazilescu”? Ce s-a-ntâmplat pe-acolo?

  4. Miruna Vlada permalink
    Mai 27, 2009 4:56 pm

    vreau povesti de la corabia.. cum a fost?

  5. cristina ionela permalink
    Septembrie 26, 2009 10:35 am

    sunt din drobeta turnu severin si locuies in corabia cu bunicii.ma numesc cristina .referitor la orasul corabia este foarte saracacios si plin de tigani.dar totusieste un orasel mic si frumos

  6. Noiembrie 1, 2009 12:48 pm

    orasul meu:X:X

  7. adriana permalink
    Ianuarie 1, 2010 9:24 pm

    Buna ! Sunt din Corabia si vreau sa iti spun ca e adevarat ce ai spus mai sus despre oras dar e un oras linistit in care ar dori sa traiasca orice om dintr-un oras aglomerat , unde te cunosti unul cu altul macar dupa figura daca nu dupa nume .Merita vizitat macar vara unde la malul dunarii te poti relaxa ca si la mare dar fara sa platesti .

  8. nikol permalink
    Februarie 27, 2010 1:41 pm

    asa cum spui tu…..semi paragina….dar daca autoritatiile isi dadeau interesul nu se ajungea aici…..m am nascut si copilarit acolo……cand vin la mama pentru ca sunt casatorita in alt judet…..dar ma doare sa vad orasul plin de mizerie….nu era asa……era curat ……linistit…..primavara…… cand totul reinvie la viata……..vara e o minunatie .mie dor de tot…….pacat……..mai mult interes din partea autoritatilor…..am inteles ca actualul primar ar incerca sa faca ceva dar sa vedem…….

  9. nanu permalink
    Martie 19, 2010 9:14 pm

    ce sa fac in Corabia? Nu avem de lucru

  10. Rolanda Burduja permalink
    August 26, 2017 8:33 pm

    Pe 1 septembrie ne intoarcem ,cu mare nostalgie ,dupa 50 de ani de la terminarea liceului.Chiar daca nu mai este orasul pe care l-am lasat ( curat,linistit,cu multi tei si multi castani,cu oameni foarte gospodari ,care-si varuiau copacii si bordurile de la strada si plantau multe flori,cu piata care se termina la ora 9 dimineata,cu spectacolele ansamblului folcloric al Casei de cultura ,cu reuniunile de la liceu , cu plimbarile de sambata si duminica seara pe Strada Mare ………..),mi-e dor ,mi-e tare dor de el ,desi il vizitez in fiecare an macar o data.Plimbati-va de C.A.Rosetii,pe M.Kogalniceanu,pe Fragii Golesti,General Tell si veti vedea cat de frumos este.Nu fiti rai,iubiti-l asa cum este ,cu bunele si relele lui.Rolanda Gunaris Burduja .

Lasă un răspuns

