Skip to content

Stările intense

Mai 18, 2009

starile intense

Pe 15 mai a apărut şi carneţelul meu „Stările intense”, în colecţia „Biblioteca de poezie” coordonată de un cristian.

Conţine o selecţie de texte mai vechi sau mai noi, scrise după „Mandala”.

3 comentarii leave one →
  1. Miruna Vlada permalink
    Iunie 1, 2009 12:06 am

    oana ti-am citit carticica si sunt f entuziasmata. desi are multa tristete mi se pare ca iradiaza si multa dragoste si o cale de scapare pe care mandala nu o arata. mi-era dor de poezia ta si ma bucur sa o regasesc. si sper sa devina din ce in ce mai luminoasa. nu pt poezie in sine ci pt tine

  2. oananinu permalink*
    Iunie 2, 2009 7:57 am

    multumesc mult miruna 🙂
    cred ca in curand voi posta textele din carnetel si aici pe blog…

Trackbacks

  1. Andra Rotaru şi Diana Geacăr « uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom’le!

Lasă un răspuns

