Skip to content

Completări

Mai 1, 2009

colocviul-tomis

@ (foto: Bebe Pitei)  Oana Cătălina Ninu, Miruna Vlada, Răzvan Ţupa, Livia Roşca, Robert Mândroiu, Mugur Grosu, George Vasilievici în noiembrie 2005, la Colocviile revistei „Tomis”.

Dacă tot sunt pentru câteva zile la Constanţa şi dacă tot fac ordine prin vechile lucruri, am dat peste două cronici la „Mandala” pe care nu le-am postat pe blog (este vorba de două recenzii semnate de Constantin Abăluţă şi de Raluca Şerban).  În plus, am găsit cronica cenaclului „Euridice”, la care am citit în clasa a unsprezecea, alături de Petre Stoica. Le postez pe toate trei aici, pentru ca inventarul să fie cât mai complet.

2 comentarii leave one →
  1. hose permalink
    Mai 15, 2009 10:35 pm

    sa stii ca sunt fanul tau nr UNU (nr.1)
    si nu glumesc

  2. oananinu permalink*
    Mai 18, 2009 10:28 am

    mersi hose 🙂

Lasă un răspuns

