Skip to content

Oana Ninu – 09. şi viaţa asta care nu vrea să se mai termine

Februarie 22, 2009

9.

şi viaţa asta care nu vrea să se mai termine şi cărţile necitite aşezate în turnuri

pe lângă pereţi şi colecţia de abţibilduri de la cingo cindy mă fac să mă aşez mai bine

pe partea asta a creierului să las să cadă din mine imagini mototolite puse cândva pe delete

stau în pielea goală în faţa oglinzii din baie şi mi se pare că am o seringă înfiptă-n cutia craniană

viaţa noastră o succesiune de articole de ziar tăiate şi lipite aleatoriu

vinişoarele de pe sâni vor fi venele copilului meu

tot aşa cum tu eşti lipit de mine deşi eşti la bucureşti

(tovarăşa educatoare mă plesneşte cu rigla peste mâini

mă pune să desenez case cu ochi şi pisici spânzurate prin tufe de hibiscus sor’mea face

cuşti cu lacăte pentru cai trebuie să am grijă să nu se scape pe ea nu vreau să dorm la prânz)

păcătoasele ca tine nu ar trebui să intre în biserică orbecăiesc prin cămaşa din pânză de sac

îmi pipăi beregata până-mi dă sângele pe nas

tu nu vrei decât să-ţi bag mâna între coapse şi s-o las acolo până te vei convinge

dacă eşti bărbat sau femeie dacă îmi vei linge mâna sau mi-o vei tăia precum

cântăreţilor castraţi mai rămâne doar să-ţi faci un prosop din pagini de cărţi lipite cu scuipat

să te-nfăşori gol în el să stai în vitrină la

biblioteca judeţeană

One Comment leave one →
  1. Martie 19, 2009 10:17 am

    mi a placut f mult si ritmul si cum curge in display si oboseala implicita din poem
    fain

Lasă un răspuns

