Skip to content

Oana Ninu – 06. azi-noapte ai visat că-ţi băgai mâna în vagin

Februarie 22, 2009

6.

azi-noapte ai visat că-ţi băgai mâna în vagin şi nu găseai nici o ieşire

doar file rupte de jurnal îndesate prin colţuri să nu le vadă mama

nu ne vede nimeni dragoste nu trebuie să ne ascundem te aud

şi-mi vine să urlu sparg geamurile maşinii sar cu picioarele goale prin cioburi

apusul ăsta la marginea oraşului lângă fabrica veche de rulmenţi

îmi spune că nu am avut niciodată o copilărie tot ce-mi amintesc e asprimea mâinii

care mă ţinea de ceafă ca pe puii orbi de pisică

şi mirosurile gunoaielor de prin apropiere trebuie să mergi mai departe îmi tot şopteşti

mai fac un pas în mijlocul străzii de fiecare dată mă opresc dincoace de

şinele tramvaiului stau 5 secunde apoi urc tremurând pe trotuar mă las înjurată

de şoferii de tiruri alţii mă fluieră ce faci frumoaso azi e joi şi mi se rupe de tot

No comments yet

Lasă un răspuns

