Skip to content

albastru şi roz

Februarie 15, 2009

img_0010

Când am împlinit 11 ani (1996), mi-am sărbătorit pentru prima dată ziua cu patru colege din clasa a IV-a C. Două dintre ele, fără să ştie una de cealaltă, mi-au făcut cadou acelaşi carneţel cu cheiţă, singura diferenţă fiind modelul de pe copertă. Între timp am pierdut lacătul unuia dintre carneţele, dar asta nu prea contează pentru că oricum sunt amândouă aproape goale. Nu am putut niciodată să scriu pe mini-agende atât de frumoase. Şi în niciun caz nu aş fi scris un jurnal, pentru că niciodată nu am putut ţine unul, deşi întotdeauna mi-am dorit, iar pe cele începute le-am abandonat mereu după câteva luni, plictisită.

Între copertele celui de al doilea carneţel (cel roz) sunt tot felul de nume ale colegilor din şcoala primară şi apoi din generală, urmate de note luate la teză sau la primele olimpiade. Eram obsedată 🙂 În carneţelul albastru, în schimb, am notat altceva… (va urma, dar mai târziu)

2 comentarii leave one →
  1. Februarie 18, 2009 6:27 pm

    cum, necum am reusit sa tin un jurnal vreo 10 ani si imi vine sa imi dau palme pentru ca am aruncat caietele cele mai vechi la vreo3-4 ani dupa ce am inceput toata treaba :(( cred ca m-as fi distrat de minune sa imi citesc filozofiile de la 12-13 ani…

    frumoase carnetelele tale

  2. oananinu permalink*
    Februarie 19, 2009 7:26 am

    mă bucur că ţi-au plăcut 🙂

Lasă un răspuns

