Skip to content

constanţa

Februarie 13, 2009
tags:

desen

Când am renunţat definitiv la pictat şi la desenat, cam aşa arătau „schiţele” mele. O singură excepţie după anul 2000 (15 ani) – prin 2003 am desenat/pictat ceva care urma să devină un colţ al copertei cărţii mele „Mandala”. În rest, nici măcar nu am mai încercat. Nu prea le aveam cu grafica, în schimb eram bună la pictură, la amestecat culorile. În orice caz, cu puţină perseverenţă risc să cred că m-aş fi putut face designer vestimentar… ok, poate exagerez… Dar o să vedeţi într-o zi colecţia mea de haine cu imprimeu de felină, o nebunie, nu altceva 🙂 Tot din 2000, de la 15 ani, datează.

După ce patru ani de zile (în generală, la „Liceul de artă”) mi-am chinuit unghiile cu lutul oribil de la modelaj şi cu după-amiezele nesfârşite în care măsuram cu pensule subţiri, de la distanţă, diverse obiecte de „natură moartă”, după ce am pătat câteva haine şi am purtat zeci de halate sau cămăşi albe cu care aproape că mă mândream, am aruncat totul fără niciun fel de regret şi am dat la liceul de matematică-informatică, pentru a sfârşi de cealaltă parte a baricadei, la Litere.

Astăzi nu mi se pare nimic dramatic în toate permutările astea, ba chiar am senzaţia că se leagă, deşi atunci nu a fost deloc aşa. Oricum mă plictisisem îngrozitor de mâzgălit pagini albe, eram terorizată doar la gândul că trebuie să ţin o pensulă sau un creion 2B în mână.

No comments yet

Lasă un răspuns

