Skip to content

come down

Februarie 7, 2009

comedo1

Nici dacă aş face un maxim efort de memorie, nu mi-aş putea aminti de unde am imaginea asta, prezentă în calculatorul meu de mai bine de 7 ani şi pe care am redescoperit-o aproape din greşeală. De fapt, alături de alte imagini şi documente din liceu, a făcut turul calculatoarelor mele: un Pentium III, primul calculator din 2000, de când am intrat la liceu (care i-a rămas mamei o vreme); un desktop Pentium IV din 2005, în al doilea semestru din anul I de facultate (în primul semestru, stăteam cu orele în net-cafe-ul de pe strada Academiei) – pe ăsta i l-am dat Danei, care şi-a luat şi ea laptop anul trecut, aşa că i l-a pasat mamei; laptopul actual Acer Aspire, deja depăşit pentru pretenţiile mele tehnologice, dar care mă însoţeşte de când am plecat în Franţa (septembrie 2006) şi până acum;

Nu ştiu dacă se vede foarte bine poza, dar eu sunt pisica aia din vârful casei care nu mai coboară deşi pericolul a trecut 🙂

Şi gata, s-au terminat chiar ieri sesiunile şi azi trebuia să mă plimb şi să merg prin magazine pentru că sunt ultimele zile de reduceri (cred), dar nu am apucat pentru că m-a tras curentul şi am stat toată ziua în pat. Poate că sunt prea obosită ca să mă simt în vacanţă şi oricum săptămâna viitoare lucrez şi de-abia dup-aia merg la Constanţa, iar când mă întorc reîncepe şcoala şi serviciul continuă. Aşa că stau cocoţată pe acoperiş şi nu vreau să mă dau, cu niciun chip, jos.

Altfel, Cristina a scris despre Judith Meszaros aici, e chiar foarte frumoasă cronicheta, aşa că it’s a must, please read it.

Acum mă duc să citesc la Galeria Montage, de la ora 19…

No comments yet

Lasă un răspuns

