Skip to content

à la manière de…

Ianuarie 19, 2009

2007-05-0111

nu se întâmplă nimic nou nu intraţi în panică sunt în sesiune şi în concediu şi la bibliotecă începând de astăzi şi este atât de frumos încât nu aş mai vrea să se termine sesiunea asta ci doar să citesc şi să răsfoiesc albume de artă şi să fac conexiuni în cap şi să mă simt relaxată nu panicată cum eram săptămâna trecută de fapt totul e să nu faci scenarii dar e cam dificil pentru mine însă nu-i nimic data viitoare o să-mi iasă mai bine deocamdată nu am ce să vă scriu dar o să pun un anunţ cu nişte evenimente zilele astea în rest nimic public încerc să rămân în cap şi aş mai adăuga doar că era o vreme acum vreo şapte ani poate opt când ascultam omul cu şobolani şi şobolanul repeta „o să mă pun în cap / sper să mai încap” şi poate e cam lame dar melodia asta îmi place şi acum şi gata.

@ foto by un cristian, mai 2007, la puţin timp după întoarcerea din Franţa

3 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 19, 2009 10:34 pm

    baftă în sesiune, Ninu. altfel spus, enjoy while it lasts 🙂

  2. frank permalink
    Ianuarie 20, 2009 8:21 am

    e randul tau sa vii in cluj…..

  3. oananinu permalink*
    Ianuarie 23, 2009 6:11 pm

    @ stranum53: mersi de urări, sper sa fie ok
    @ frank: sigur o sa ajung la clul în 2009, până în vară…

Lasă un răspuns

