Skip to content

oana la grădiniţă

Ianuarie 9, 2009

oana-gradinita

nu mai ştiu dacă trebuia să fiu crăiasă, prinţesă sau îngeraş, în orice caz am fost singura cu ciorapi roşii (pentru că nu aveam alţii iar mama nu a găsit să-mi cumpere unii albi) şi am mai fost şi în centru acolo în cercul ăla, aşa că mă simţeam ca o divă 😀

apoi în poza din dreapta sus sunt în ultimul rând, mai exact a patra (de la stânga la dreapta), asta ca să nu vă las să mă încurcaţi…

pozele nu sunt din timpul comunismului, pentru că de atunci eu nu ţin minte nimic nimic şi oricum aveam de-abia 4 ani la revoluţie… am terminat grădiniţa asta, ultima din lungul şir (am urmat vreo 3 sau 4 în total), în 1992 vara (foto dreapta sus). deci celelalte două fotografii sunt de la Crăciunul din ultimul an – decembrie 1991.

No comments yet

Lasă un răspuns

