Skip to content

post fara diacritice

Decembrie 31, 2008
tags: ,

img_2042

Cateva lucruri bune in 2008: licenta, admiterea la cele doua mastere, am reinceput sa scriu cronici, am participat la conferinta de la Bordeaux, am fost in tabara de la Savirsin, m-am mutat, am scris, mi-am cumparat haine si carti si parfumul meu preferat „Hypnotic Poison” de la Dior etc.

Ce vreau pentru 2009:

– sa termin cartea la care „lucrez” sau pur si simplu s-o abandonez si sa o scriu pe urmatoarea

– dorinta secreta (o voi exprima doar daca se va realiza)

– sa am mai mult timp sa citesc ce vreau eu, in afara celor doua mastere

– sa scriu mai des cronici de carte

– biblioteca de poezie sa ia amploare

– proiectele lui cristi sa se concretizeze

– sa-mi gasesc, eventual, alt job, dar care sa-mi placa si sa-mi lase si timp de scoala si de altele

– sa vad mai multe filme

– sa merg mai des acasa

– sa merg in Olanda la Maastricht la Ada

– sa ma hotarasc asupra subiectelor celor doua disertatii

– sa scriu macar partial una dintre cele doua teze in vacanta de vara

– sa ma mut intr-un apartament cu cristi si cu sor-mea si cu adi

– sa fac ceva economii

– sa ma mai plimb prin tara

Cam asta ar fi asa, pe scurt… si voua va doresc tot ce imi doriti voi mie 🙂

One Comment leave one →
  1. Ianuarie 6, 2009 2:33 pm

    succes!

Lasă un răspuns

