Skip to content

După Gaudeamus…

Noiembrie 24, 2008

comana-085targ-013

De la Gaudeamus mi-am luat doar „Regăsirea intimităţii” de Simona Sora şi „Exit” de Adrian Chivu. Am primit antologia „Nasturi în lanul de porumb” şi „Păpuşa de ceară” a Anei Dragu. Şi nu, nu mi-am putut lua „Istoria critică” a lui Manolescu pentru că nu am primit încă bursa (eufemistic vorbind).

Prima poză e de la Comana, unde e casa lui Gellu Naum şi unde am fost duminică la un soi de protest.

A doua poză e de acum o lună, în parcul Herăstrău, în zona veveriţelor (nu se văd în poza asta).

(foto: un cristian)

2 comentarii leave one →
  1. Decembrie 9, 2008 1:47 pm

    Cum eu nu am fost la Comana, am crezut ca poza aia e de la tine de/acasa:)) Si asa te/am invidiat.:D M-am mai linistit la sf:))) Glumesc:)

  2. oananinu permalink*
    Decembrie 10, 2008 8:38 am

    As fi vrut eu sa stau la curte! Din pacate, in afara de primii 4 ani din viata (de care nici nu imi amintesc prea bine), am stat numai si numai la bloc… Ar fi fost interesant un post despre toate casele/apartamentele in care am trait. Ma voi limita sa scriu aici cateva cuvinte: m-am nascut la spitalul din Mangalia si apoi am stat pana la 6 luni la Neptun, la bloc. A urmat Eforie Sud, pana la 4 ani (1989), la curte. Apoi Constanta 1989-1991 la parterul unui bloc de 4 nivele (groaznic sa stai la parter, aveam tufe de liliac in fata geamului si noaptea se miscau ingrozitor si bateau in fereastra). A urmat locuinta actuala din Constanta, unde m-am mutat din toamna lui 1991, la etajul 7 din 8. In Bucuresti haladuiesc din 2004. Pana in 2005 am stat la caminul Pallady de la Ozana. Apoi am stat in Grozavesti din septembrie 2005… In Bordeaux (mai exact in Pessac, comuna in care se afla campusul universitar) am locuit din septembrie 2006 pana in aprilie 2007. M-am intors in Bucuresti, in Grozavesti, si asa mai departe…

Lasă un răspuns

