Skip to content

Cronică la Horia Gârbea – Trecute vieţi de fanţi şi de birlici

Noiembrie 20, 2008

Încă o recenzie nou-nouţă. O puteţi citi în Observator cultural.

Săptămâna asta, pauză de serviciu şi (din păcate) de şcoală. Scriu la un eseu pentru un colocviu la Bordeaux. Azi am ajuns şi pe la Gaudeamus. Urmează lansarea antologiei cu textele de la Săvârşin – „Nasturi în lanul de porumb”, mâine, 21 noiembrie, ora 19, standul editurii Brumar.

P.S. : Mă întreb cine caută aproape în fiecare zi pe Google numele meu. Care sunteţi, manifestaţi-vă! 🙂 Eventual, aştept sugestii despre ce aţi vrea să mai postez pe blog.

4 comentarii leave one →
  1. vinyl permalink
    Noiembrie 27, 2008 9:44 am

    scrie despre mine oana 😀 nu in fiecare zi, dar macar la doua zile 🙂

  2. vinyl permalink
    Noiembrie 27, 2008 9:45 am

    ai castiga macar un cititor foarte fidel 🙂 garantat f fidel

  3. oananinu permalink*
    Noiembrie 28, 2008 5:21 am

    pai si ce sa scriu despre tine? ca pui pe blog poze cu fetite depresive balacindu-se intr-o cada plina cu sange? 😀 ideea era sa-mi fac „cititorii” sa reactioneze, nu vreau sa-i indepartez definitiv 😛

  4. Decembrie 9, 2008 5:53 pm

    😀

Lasă un răspuns

