Skip to content

Cronică la Liviu Georgescu – „Nu am voie”

Octombrie 2, 2008

Se poate citi aici.

Altfel, m-am hotărât să rămân la amândouă masteratele pe care mi le-am dorit într-un fel sau într-altul : „Studii literare româneşti” şi „Literatură franceză – abordări antropologice”. That’s all folks! Deja am postat câte ceva în fiecare din ultimele săptămâni şi asta începe să mi se pară al naibii de mult 🙂

3 comentarii leave one →
  1. Octombrie 6, 2008 10:06 am

    harnica fata)

  2. Animaliciul83 permalink
    Octombrie 13, 2008 7:30 pm

    Hai ca incepi sa scrii din ce in ce mai bine :Pl

  3. Lia permalink
    Decembrie 30, 2008 1:06 pm

    ti-am citit cronica, e buna, am scris si eu despre aceasta carte (sunt drd). scrii tehnic. scrii versuri cumva?

Lasă un răspuns

