Skip to content

un alt text scris la Săvîrşin

Septembrie 17, 2008

(foto Rareş Moldovan)

***

te iubesc

ca un şobolan care

îşi recunoaşte conducta

ca o bucată de gresie

lipită de ciment

ca un muncitor trăgând din chiştoc

în timpul programului

ca o liposucţie cu fir metalic

răzuind coapsa până la os

7 comentarii leave one →
  1. Septembrie 18, 2008 7:54 pm

    ce hard e finalu, nu ne menajezi, fain.

  2. diana permalink
    Septembrie 21, 2008 9:06 am

    ce bine ca ai inceput sa postezi si alte chestii. 🙂 ca eu intram si gaseam numai vise:D

  3. oananinu permalink*
    Septembrie 21, 2008 9:14 am

    @ vlad : ma bucur ca iti place finalul, mie mi se parea cam neterminat 🙂

    @ diana : nu am mai avut vise strange in ultima vreme sau, cel putin, nu mi le-am amintit 😀 ultimul e foarte scurt, asa ca greu de povestit (vis de la savirsin) : o masina avea legat sub capota un fir de atza foarte lung. si firul asta de atza se infasura in jurul unui copac dar la o oarecare distanta de el si se forma un triunghi de atza. si pe masura ce masina accelera sa scape de firul de atza, i se turtea capota. credeam ca va exploda 😀

  4. diana permalink
    Septembrie 21, 2008 9:21 am

    of, of… mai bine sa nu visezi si nici sa nu-ti amintesti.
    eu is terorizata de vise. dar asta as mai rabda eu, mai rau e ca ma trezesc la o bucata de noapte si incep sa interpretez. 😀

  5. oananinu permalink*
    Septembrie 21, 2008 9:47 am

    @ diana : mai bine visezi dar nu interpretezi 😀

  6. stelian muller permalink
    Octombrie 15, 2008 11:43 am

    ca de obicei, poezia ta nu-mi transmite nimic…ea sau factura de la upc imi produc aceeasi situare afectiva in raport cu.

  7. Dan Bâra permalink
    Februarie 10, 2009 7:42 pm

    Fain! Mi-a placut mult!

Lasă un răspuns

