Skip to content

Licenţiată, cu acte în regulă

Iunie 24, 2008

absolvire, licentaAm terminat şi Literele, mă întorc la serviciu (part-time pentru încă o lună), acum pot citi tot ce vreau, merg acasă la Constanţa o săptămână, mă mut din cămin pe 10 iulie, iar din toamnă dau la master etc. etc. 🙂

 

One Comment leave one →
  1. Cristina Cazacu permalink
    Iulie 3, 2008 7:01 pm

    Buna Oana!
    ce bine ca te-am gasit.
    te rog scrie-mi pe adresa mentionata la email, da-mi mailul tau sau nr de tel….probabil iti amintesti si de mine dupa….8 ani de zile…

Lasă un răspuns

