Skip to content

23 mai 2008 – vis cu piese lipsă

Mai 23, 2008

oana ninu, brasovoana ninu, brasov

Nu vroiam să scriu ceva deosebit, ci doar să încarc pozele astea din Braşov. Altfel, am visat ceva foarte urât azi noapte, atât de urât încât nu poate fi povestit. Pot spune doar că era vorba despre un măcelar mare şi gras, cu un şorţ alb, care locuia sau muncea (nu mi-am dat seama foarte bine) în baia de serviciu a casei mele. Restul vi-l puteţi imagina singuri…

 

2 comentarii leave one →
  1. vinyl permalink
    Mai 26, 2008 10:49 am

    incredibil, scrii pe blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

  2. alex neştefănescu permalink
    Mai 26, 2008 12:29 pm

    alex ştefănescuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Lasă un răspuns

