Skip to content

vis 20 ianuarie 2008

Ianuarie 20, 2008

ştiu că nu am mai scris de mai bine de o lună… de fapt nici măcar nu scriam, doar dădeam copy / paste la vise foarte vechi, atât de vechi încât se apropiau de fantastic; de la o vreme încoace am început să-mi amintesc din nou visele (în zilele în care nu mă trezesc cu ceasul ca să merg la şcoală sau la job, evident).

În faţa unui bloc era un fel de spaţiu îngrădit, nu foarte mare, domeniul unei pisici albe, cu botul turtit, pufoasă şi urâtă, mare cât un câine.  Stăteam în faţa grilajului, iar stăpâna dihaniei îmi spunea că acum e ora de joacă a pisicii. I-a dat drumul în curtea aia improvizată, în care au apărut nişte păsări de curte, un fel de pui de curcă mari, cu corpurile foarte late, cu capetele mici, cu picioarele scurte. Erau oribili, erau jumuliţi cu toţii, ori nu aveau pene, ori aveau doar nişte cioturi pe spate sau în loc de coadă. Erau zbărciţi şi de un roz şters. Mâţa a început să alerge după ei, îi prindea, le rodea doar capul şi ghearele, după care lăsa corpurile mari şi hidoase să moară zbătându-se în ogradă. Făcea chestia asta cu fiecare dintre ei, fără excepţie. La un moment dat am avut senzaţia foarte clară că gura pisicii era gura mea şi că mestecam captele şi ghearele alea, scuipând din când în când nişte chestii ovaloide, foarte tari şi negre, 6 la număr pentru fiecare cap mâncat. Simţeam boabele alea în gură, ca pe un fel sâmburi mai mari de pepene. Erau, de fapt, ochii puilor…

… şi toată ziua după visul ăsta mi-a fost foarte foarte greaţă, o scârbă teribilă…

One Comment leave one →
  1. Ianuarie 20, 2008 9:57 pm

    misto, f puternic:), si se mentine linia din visele vechi…

Lasă un răspuns

