Skip to content

5 septembrie 2002

Decembrie 14, 2007

panou în mijlocul oraşului buzău – scria ceva de genul că toţi bărbaţii se vor omorî prin incinerare mai degrabă decât să moară în războiul care tocmai începuse… „şi-aşa vom muri”, spunea careva;

într-un parc sau într-o pădure. Peisaj cu multă vegetaţie. O porţiune foarte ciudată şi foarte lungă şi îngustă… ca un fel de „tren static”… mai multe „vagoane” înşirate… numai că vagoanele astea erau alcătuite din paie sau păpuriş şi lemne subţiri, din acelea din care se fac măturile…; deşi partea de sus a „vagoanelor” lipsea, nu se putea zări ce se află în interiorul lor deoarece paiele erau fff înalte… se zăreau numai nişte contururi de forme pulsând prin învelişul de paie… acolo, în vagoanele alea fictive, erau închiţi bărbaţii… de jur împrejur, femeile stăteau lipite de paie purtând ultime conversaţii cu soţii/fraţii/taţii lor… eu observam scena şi mă întrebam dacă nu cumva şi femeile vor muri împreuna cu bărbaţii…

era şi un fel de preot… însa eu mi-am dat seama că este travestit, că de fapt este un conspirator cu nu se ştia cine… şi autorităţile care vegheau îndeplinirea morţii bărbaţilor şi-au dat seama că ceva nu e în regulă cu preotul… pentru că în loc să se închine şi să se roage, aştepta cu nerăbdare să se aprinda focul… ca să salveze aparenţele, aşa-zisul preot a început să se plimbe de-a lungul „trenului” (vagoanele erau cumva legate între ele) şi, aplecat ca un moşneag fff bătrân, se-nchina fff repede şi de foarte multe ori…  (eu eram în urma lui şi-i priveam toate mişcările)… când a ajuns însă la celălalt capăt al „trenului” s-a uitat în toate părţile să vadă dacă nu cumva e spionat sş apoi a scos din sân, de sub haina monahală, un fel de aprinzător, ceva electric, care era deja pus în funcţiune (arăta ca un neon în miniatură…)…

în acelaşi timp, din cealaltă parte a trenului, „oficiantul” se pregătea să dea foc fitilului care era întins de-a lungul trenului… femeile dispărusera, probabil se ascunseseăa sau stăteau pe margini… cei doi („preotul” şi „oficiantul” autorizat) au dat foc fitilului în acelaşi timp… cînd am văzut asta, eu am fugit cât m-au ţinut picioarele… în faţa mea fugea flori… nu s-a auzit bubuitura, dar am ştiut ăa „trenul” luase deja foc… flori a căzut şi eu nu m-am oprit s-o ajut să se ridice… am fugit mai departe şi când m-am uitat în spate decorul se schimbase… focul ardea într-un pustiu, într-o vale adâncă ţi pietroasă, stearpă, aridă… nu desluşeam ce se-ntamplă acolo… vedeam doar oameni alergând spre mine… mai încolo am observat că venise salvarea şi-o luase pe flori, care era rănită la mână, dar nu foarte grav…

pe langa mine erau bălării, mărăcini, iarbă… iar prin stânga mea trecea o cale ferata (părăsită)… am văzut cum „preotul” a fugit cu o locomotiva hârâită; tot pe lângă şină venea şi o altă maşină ciudată, un fel de macara sau de maşină agricolă…

One Comment leave one →
  1. Lulu. permalink
    Decembrie 15, 2007 8:14 pm

    nu am gasit o rubrica de contact. si as avea nevoie de un id, un mail, un telefon. 🙂 – ai putea sa-mi trimiti un mail pe mail-ul pe care l-am publicat mai sus. multumesc mult 🙂
    🙂

Lasă un răspuns

