Skip to content

Jurnal

Decembrie 5, 2007

oamenii care mă obsedează mă privesc

dintr-o mulţime de alţi oameni

cu ei sunt timidă sunt rea naivă

le fac poze le înregistrez vocile îi urmăresc îi caut pe google 

 

mă strecor sub pielea lor

le inventez biografiile

le scobesc carnea

ca într-o operaţie de chirurgie estetică

o liposucţie cu fir metalic răzuind coapsa până la os

 

la sfârşit

pe retină îmi rămân câteva gesturi

jm strângându-şi pelerina de piele neagră şi mototolind paharul de carton

pe terasă la sirtaki

fusta despicată peste pulpa lui v. picior peste picior pe catedră şi poşeta cu paiete

răsfrângându-mi lumina după-amiezii pe caiet

claudio şi cafetiera cu faţă de japonez degetele lui rulând perfect ţigările fără filtru

zâmbetul larg al lui gege cercelul-ochi din ureche faţa lui de câine bătut

braţul lui m. sub mâna mea alunecând şi obsesia ei pentru r.

r. însăşi târându-şi picioarele prin zăpadă

încercarea mea de-a o privi în ochi în ultima clipă

şi zâmbetul ei tâmp prelung de copil mare singur  

No comments yet

Lasă un răspuns

