Skip to content

15 august 2002

Noiembrie 28, 2007

deadca1.jpg

eram pe undeva printr-o staţiune care alături avea şi un sat; eu eram la plajă cu Dana şi cu Marius… făceam plaja într-o peşteră, cu apă pe jos, foarte întunecoasă… la ieşirea din grotă trebuia să treci peste un fel de groapă, nu prea mare, în care curgea un izvor… eu nu prea stăteam cu ei, nu aveam chef… aşa că la un moment dat am ieşit din peşteră şi am luat-o spre sat, m-am dus la un moş şi-o babă unde mă simţeam bine… am trecut printr-o mulţime mare de oameni care erau pe lângă plaja cea adevărată, de afară (era cam ca în Satul de vacanţă din Mamaia)… am ajuns în sat şi mergeam pe uliţe… după mine se ţinea o pisică pe care eu o iubeam mult, tigrată… o mai mângâiam din când în când… ea mieuna şi mă urma ca un câine… eram aproape de poarta celor doi bătrâni, când am văzut pe gardul lor o altă pisică,portocalie, şi un pui de găină galben-galben… când cei doi de pe gard au văzut pisica de lângă mine au tulit-o!… dar pisica tigrată a sărit deodată după ei şi s-a năpustit asupra puiului de găină şi l-a înghiţit sălbatic… eu vedeam exact cum dispare puiul între colţii mâţei… m-am îndreptat spre moş (el croşeta!) şi i-am spus de pui… nu văzuse, că nu fusese atent… atunci a venit baba… era o mătuşă de-ale mele… a zis că dacă mâţa mea a mancat puiul, atunci trebuie să moară… n-am putut să mă împotrivesc… eram înmărmurită… vroiam să fac ceva şi nu puteam… am fost cuprinsă de o frică teribilă… mă durea inima… nu vroiam să văd cum omoară pisica… tremuram şi simţeam că cineva se zbate cumplit în mine… mătuşa a ieşit în faţa porţii cu pisica … mai erau şi alţi oameni pe acolo… vroiau s-o decapiteze… mie mi-au dat să ţin o pungă, în care era pisica mea sfârtecată, ciungită, tăiată… ei se pregăteau să omoare pisica, dar în acelaşi timp eu ţineam în pungă pisica deja făcută praf (nu murise încă)… am fugit spre ghiol… m-am îndepărtat… îmi imaginam sunetul toporului căzând peste capul pisicii… simţeam în pungă cum pisica respiră… apoi a început să se zbată… punga era transparentă şi vedeam toate măruntaiele… mi-era frică & milă & silă & simţeam o durere imensă… era cât pe-aci să-şi scoată o lăbuţă… am strâns cu putere punga şi mâţa de acolo s-a potolit… între timp aşteptam să se-auda toporul căzând… dar nu s-a auzit… şi era linişte, linişte… am fost strigată… mi s-a spus că gata, au omorât-o… eu m-am apropiat… o luaseră deja… le-am dat şi sacoşa cu pisica sfârtecată… au luat-o şi au dus-o (la început,  mi-au spus ceva de genul: „ţine tu punga asta, până terminăm [de omorât pisica]”).   

No comments yet

Lasă un răspuns

