Skip to content

TOT ce îmi doresc ?

Noiembrie 27, 2007

Leapşa de la vinyl care mă obligă să fac o listă cu ce mi-aş dori de la moş crăciun, chiar dacă nu cred în moş crăciun 🙂

imag-007.jpg1. să nu mai stau în cămin, să-mi găsesc de închiriat ceva foooarte ieftin şi foooarte central, ca să pot găti şi să nu mi se reactiveze gastrita cronică

2. istoria frumuseţii şi istoria urâtului de umberto eco

3. un laptop pentru cristi că eu am deja unul

4. să termin teza de licenţă (pe care nici nu am început-o) într-o săptămână & să fie foarte bună

5.  să mi se aprobe concediul, la serviciu, de pe 24.12.2007 pe 2.01.2008 & să merg acasă

6. rochiţe groase, o pereche de blugi strâmţi negri şi una de pantofi rotunzi în faţă

7. să am timp să mă văd cu prietenii

8. numărul 4 din „pana mea” să fie cel mai bun ever

9. pentru ai mei, o maşină

10. un mobil fără cameră, dar cu bluetooth şi memorie pentru muzică + radio

11. etc.

No comments yet

Lasă un răspuns

