Skip to content

Mandala – la fin

Noiembrie 12, 2007

Acest blog s-a încheiat, practic, pe 30 septembrie, o dată cu ultimul poem din videobook-ul Mandala. Şi nu ştiu de ce voi posta o însemnare azi, când, de la început, nu am avut nicio intenţie de a face din blogul Mandalei un jurnal mai mult sau mai puţin trucat. Nu am timpul şi, poate, nici constanţa, de a mâzgăli la intervale regulate. Pentru că am o şcoală, am un job şi am o licenţă. Şi pentru că, oricum, orice jurnal pe care l-am ţinut vreodată a avut unul sau doi cititori absolut necesari, dar niciodată mai mult de atât. Şi pentru că nu am chef să brodez pe marginea literaturii sau a lumii literare. Toate acestea le spun pentru cei care intră din întâmplare sau nu pe aici (observ, cu stupoare, că sunt câţiva!). Evident, vor mai apărea texte, poeme. Nu ştiu când şi cum. Nu m-am hotărât dacă ar trebui să fac un alt blog sau textele respective ar putea intra aici, în continuarea Mandalei. Mandala este deja un volum foarte vechi, pe care am început să-l scriu acum 5 ani. Mai exact la câteva zile după 19 noiembrie 2002, ziua morţii bunicii mele. Aş vrea să i-l dedic acum, tardiv. Şi menţionez că acest prim text de la care s-a închegat Mandala a fost  „decojesc pieliţa unei felii de portocală”. Decojesc, şi acum, pieliţa unei felii de portocală…

2 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 13, 2007 11:01 am

    salut, Oana. nu ştii niciodată cine te citeşte pe blog. uite, eu intru pe la tine de la prima postare şi nu ştiai asta. şi alţii – la fel. merită să-l laşi în viaţă, pe blog, ce pana mea:)

  2. oananinu permalink*
    Noiembrie 13, 2007 12:40 pm

    mersi de trecere. incerc sa mai postez, macar texte daca nu altceva 🙂

Lasă un răspuns

