Skip to content

Oana Ninu – zilele în care nu-mi ating pielea din spatele genunchiului

Septembrie 30, 2007

zilele în care nu-mi ating pielea din spatele genunchiului sunt zile pierdute

mă simt singură şi atunci încep să ţes o pânză de păianjen din carne de om

îmi jupoi cu grijă mâinile râcâi varul de pe pereţi

apoi mă arunc în coconul fibros al patului cu gândurile legate-n cruce şi stau aşa încordată

până simt şarpele strecurându-se-n mine şi limbile lui reci

pişcându-mă întruna ca o rozătoare

o fi kundalini sau şurubelniţa aia ruginită din debara nu mai ştiu

scalpul sfârâie precum capacul ibricului în clocot

acum frisonul a trecut la 3 am ore îmi aprind o ţigară şi…

poem din volumul Mandala(2005)

videobook 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

