Skip to content

Oana Ninu – înfăşurat în perdele

Septembrie 30, 2007

înfăşurat în perdele şi în păr lung încâlcit de cal

dumnezeu e o mireasă borţoasă face semne negre pe deasupra capului tău

te apleci cât poţi şi transpiraţia îţi miroase a urină

te apleci să scormoneşti cu gura bulgări mari de pământ lopeţile s-au tocit nu mai mor odată

sunt un copil bătrân copile, şi bătrâneţea e dată de la dumnezeu am mereu buzele umflate

învineţite de la pastile şi plâns mă joc cu marginile cămăşii mele de copil handicapat unghiile

tale mi-au rămas în carne şi asta mă d o a r e mai mult decât orice altceva

.

dar mirosul ăsta de sex umezit apă de ploaie şi lacrimi

mi s-a întipărit obsesiv pe limbă îmi privesc vârfurile pantofilor pline cu noroi

şi mă simt o păpuşă veche de cârpă cu maţele scoase-n afară

aşezată pe o ladă de tablă înfiptă în ţepuşe de plastic făcând pe sperietoarea de ciori

făcând pe ea de silă şi frică urina scurgându-i-se de pe un picior pe altul

poem din volumul Mandala(2005)

videobook 2007

One Comment leave one →
  1. Ianuarie 18, 2008 9:58 am

    tare, erau perdele genul asta? http://www.lineacasa.ro/colectii_draperii_perdele.html

Lasă un răspuns

