Skip to content

Oana Ninu – dacă acum ai fi lângă mine

Septembrie 30, 2007

dacă ai fi lângă mine, iubito, nu aş mai inhala aerul înecăcios de sub fustele

altor femei anca ioana sau mioara cu surâsurile lor sceptice şi belciuge în sfârcuri de căţele

nu mi-aş înfige colţii în sâni scorojiţi ca nişte căpăţâni de varză, acoperiţi cu dantelă roşie

soioşi de la lingerile repetate degeaba mă prefac zi de zi că sunt fericit

pe dracu’ îmi dau lacrimile în autobuz viaţa mea e o felicitare simplă de crăciun

din hârtie igienică mi se strânge inima precum buzele spuzite

ale moşilor când îţi simt parfumul rare pearls mă ia ameţeala o văd pe mama

aruncând mâncarea la gunoi şi pe dumnezeu mângâindu-mă cu fierul rece

şi pe femeile astea dansând în cerc ca bacantele

iubito, eu şi gâştele mai credem în tine în oraşul cu iz de târfe şi peşte stricat

poem din volumul Mandala (2005)

videobook 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

