Skip to content

Oana Ninu – dunga subţire de lumină dintre draperii

Septembrie 29, 2007

dunga subţire de lumină dintre draperii falia ta care se întredeschide roză caldă

pe pantalonii ăştia de pijama îmi şterg degetele pline de sânge mi le bag în gură scuip cheagurile

când eram mică îmi sugeam degetul mare şi mătuşa spunea că mi-l taie mi-am tăiat eu altceva

mi-am tăiat părul dintre pulpe părul îmi ajungea până între pulpe nu aveam nevoie de lenjerie intimă

sau de oglinzi şi ochelari îmi sfâşiam pupilele cu epilatorul să stau mereu trează să observ

fiecare mişcare fiecare tresărire a sufletului meu înghesuit bine între labii somnul

îl strângeam într-o sticluţă cu lacrimi îl presam bine şi îi băgam cărţile între picioare acum

dacă ţin mâna dreaptă întinsă în sus în lumină te văd gelatinoasă lipită de unghiile mele tu femeia mea

cu unghii false şi studii post-gimnaziale transparentă ca un geam spart roşie ca un staniol

de împachetat peşte afumat îţi aminteşti de scoicile noastre de ridurile de pe frunte

de evantaie şi pliurile dungii de la chiloţi miroseau toate a noi şi a little black dress a urină

şi a ojă expirată a spărtură şi a cuminecătură

poem din volumul Mandala(2005)

videobook 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

