Skip to content

Oana Ninu – azi mi s-a scurs sânge negru din burtă

Septembrie 22, 2007

azi mi s-a scurs sânge negru din burtă un şuvoi ca o sfoară cu noduri

pe care o deşir la nesfârşit până ce fac bătături în palmă şi scriu ca să uit că nu trăiesc

pe pereţi desenez linii neregulate lucrez cu un cuţit în placentă e linişte şi mai simt

pe sub unghii dendritele mamei bătrâne şi trupul ei încreţit scurgându-se-n mine

ca-ntr-o canalizare îmi plesneşte capul şi din el se desprinde un fetus cu gheare încârligate

îndoite în exterior cu capul cât o boabă de piper

.

nu ştiu, e ceva în aer o nouă epidemie de sentimente amalgamate cu proiecţii nevrotice

îmi ţin ochii în mâini şi respir regulat

mă scutur lângă sicriu unchiul mitiş cară cu găleata porumb

la numai două ore după moartea mătuşii e în salopetă iar ştiuleţii sunt stricaţi

stau într-un colţ îmi legăn muşuroiul de cârpe din braţe naa-ni-nu-naa-ni

părul îmi cade acum în smocuri negre caut disperată o cutie nimic nu trebuie să se piardă

totul se conservă spunea mama şi nici nu ştia că femeile din aceeaşi casă au ciclu în acelaşi timp

de unde să ştie săraca dacă din mine curge doar apă încleiată maronie

poem din volumul „Mandala„(2005)

videobook 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

