Skip to content

Oana Ninu – tu nu ai de unde să ştii câtă durere

August 31, 2007

tu nu ai de unde să ştii câtă durere e în mine mă doare şi cuta perdelei

pliată ca lama unui cuţit mă vâr sub birou şi simt forcepsul în jurul gâtului

îmi ard părul îl împletesc cu moţul tău de la un an mama mă gâdila cu părul pe faţă

acum părul nostru încolţeşte în carne se ghemuieşte sub negi

de sub birou bat cu pumnii în calorifer apa ţâşneşte

în lichidul ăsta de consistenţă gelatinoasă mă simt ca în

propriu-mi uter sunt postere la ieşire mare spectacol mare EU

poem din volumul Mandala (2005)

videobook 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

