Skip to content

Oana Ninu – (flash) nu mai simt nici o durere nimic

August 31, 2007

nu mă mai gândesc la tine nu mi-o trag cu nimeni

nu am nici o dorinţă nu vreau nici să măcar să mor

nici măcar să aştept ceva orice

sunt îndesată într-un fotoliu de pluş cu perne umplute cu talaş

citesc despre post-mortem-ism şi îmi frec pulpele de femeia de lângă mine

mama sau tu sau nora

urmăresc fluturii în jurul neonului bâzâind sub formă de vulvă

uneori mai vine asistenta şi-mi schimbă perfuzia şi plosca

îmi vâră un tub în vintre şi-mi spune să-mi ţin respiraţia

atunci mă umflu mult mult ies din mine umblu pe pereţi

sparg oglinzi şi mă frec de pieptul şi picioarele lui dumnezeu

mă tot frec mecanic insidios şi-mi imaginez infiniţi ochi de hârtie

când nu se mai poate ţine El îmi dă un brânci

şi cad înapoi în trup sugându-mi degetul

poem din volumul Mandala (2005)

videobook 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

