Skip to content

Oana Ninu – ştii, nu mai vreau să te văd

August 28, 2007

ştii, nu mai vreau să te văd mi-am pus pălărie de paie vara asta îmi înfig

unul câte unul ace groase în inimă inima e aşa un pumn zdrobit zvâcnind în podul

palmei merg pe stradă legată la ochi în aerul căptuşit cu presiunea

vertebrelor încleştate unele într-altele mi se strânge uterul în mine ca o prună uscată

de la spate orice femeie blondă seamănă cu tine tocurile ei îndreptându-se spre

cabinetul de română e de ajuns să-mi ţin  o dată respiraţia cu degetul apăsat tare pe

buric şi fotografiile noastre îmi năvălesc vârtej în minte îmi lasă urme lipicioase pe

creier şi pe mâini pe trup am găuri prin care ţâşnesc suflete moarte

împănată cu tine ca o caracatiţă fără braţe îndesată în tine ca un dop

pe pervazul ferestrei mele se adună grămăjoare-grămăjoare tot găinaţul oraşului toată

viaţa mi-am dorit să umplu urma trupului tău gol în aşternut ano

degeaba îmi tai cearşafurile cu lama degeaba le fierbi cu sodă caustică sângele ăsta

nu-i sânge obişnuit de bărbat

poem din volumul Mandala (2005)

videobook 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

