Skip to content

Oana Ninu – ascult muzică pe întuneric

August 11, 2007

ascult muzică pe întuneric i’m not a horse să-mi rup cu dinţii pielea neagră de pe piept

şi să rânjesc când te călăresc şi port pinteni acele au o lungime de

5.57 cm injecţii cu gentamicină şi secreţii vaginale dincolo de uşă e dumnezeu

se spală singur pe picioare se rade în cap îşi tatuează cruci zbiară la

mama să scoată rufele pe sârmă printre cămăşi una mai păstrează mirosul tău

de carne crudă albă salivez până mi se lipeşte limba de calorifer

îmi scobesc cu lingura uterul în cavitatea asta pot intra cu tot cu cap

în crupa asta tu te ghemuieşti şi-mi zgârii pereţii până la sânge

interiorul grunjos e uns cu slănină apa şi uleiul nu se amestecă

tu te umfli ca o meduză printre porozităţile mărului meu coajă tare gust

dulce-acrişor infinitele tale membre îmi caută inima pe dinăuntru

o inimă plată farfurie zburătoare

îmi ascut căngile

poem din volumul Mandala, 2005

videobook 2007

terasa Twice, august 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

