Skip to content

Oana Ninu – îmi plac spaţiile închise

Iulie 31, 2007

îmi plac spaţiile închise spaţiile în care pătrunzi şi ieşi cu degetele gelatinoase

bibliotecile şi cărţile cărţile mari cu coperte lucioase nu mai ştiu în care dintre ele eşti tu

albă spiralată întinsă toată pe o coală A4 din martie ’02 printre tăieturi de apenticită şi

articole tăiate din ziare trebuie să te găsesc poate doar mi se pare că iubirea mea

are gust de sudoare şi de ciorapi purtaţi o săptămână nici nu mă mai spăl mă ţin aşa cu mâinile de cap

şi caut uitarea scurmând cu unghiile pe sub ziduri prinzându-mi în cârlige colorate vulva

mângâind căpşoarele râmelor îmi place pământul ăsta amestecat cu tine printre pieliţele trupului meu

îmi dă senzaţia că nu m-am născut niciodată că am fost doar noi şi femeile

noastre comune printre firele de nisip printre care anul trecut îmi cântai tatiana stepa

poem din volumul Mandala (2005)

videobook 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

