Skip to content

Oana Ninu – de trei zile sfâşii cu dinţii

Iulie 31, 2007

de trei zile sfâşii cu dinţii urechea ursuleţului de pluş

în camera cu pereţii de metal alb

mi-au spus nu trebuie să gândeşti prea mult mi-au spus goleşte-ţi mintea

loveşe-te cu lopata în moalele capului ia un pumn de pastile

îmi desfac rând pe rând bandajele albe de pe creier cheagurile lecturile vâscoase

desprind cu grijă unghiile din carne scârţâitul insuportabil al roţilor deraind pe asfalt

raport azi bătrânele de la azilul nr. 5 palazu primesc

ciorbă dreasă cu smântână

îşi scot lamele dintre labii îşi crestează frunţile

se dau cu capetele de faianţa rece

e foarte simplu să-mi smulg părul din cap să plâng să mă cocoţ pe fereastră la etajul 7

şi din nou să-mi smulg părul cu constanţa unui disc zgâriat

sâmburii de vişine îi îngrămădesc pe marginea farfuriei icoana maicii cu trei mâini

făcătoare de minuni

poem din volumul Mandala (2005)

videobook 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

