Skip to content

Oana Ninu – decojesc pieliţa unei felii de portocală

Iulie 29, 2007

decojesc pieliţa unei felii de portocală înăuntru carnea se vinde la gram

carnea mea e albă şi păroasă a ta e doar albă a portocalei e roşie şi e carne

pieliţa mea am întors-o pe dos e ca o scufie de păstârnac din care ies fire mari

şi greţoase ca ultima mea coafură cărare pe mijloc şi şuviţe linse pe faţă

ruj strident şi degete neastâmpărate scormonindu-mi în trup

nasul meu se dilată de-o palmă în curând va naşte pieliţa s-a rupt inegal

mi-o lipesc cu sânge pe burtă în curând va naşte nasul se bosumflă şi-şi mângâie

copilul respir şi plodul se trage înapoi corpul lui îmi stă în gât el mă loveşte cu pumnii

în portocale eu stau picior peste picior şi scuip seminţe papucii şi bastonul zicea bunica

nu a putut să moară în casă nasul meu e plin de pojghiţe şi lichide groase prin ele pluteşte

copilul făcut bucăţele cât mai mici pisate dacă se poate bătrânii nu au dinţi de pe dulap

bunica îmi molfăie strâmb buzele

poem din volumul Mandala

No comments yet

Lasă un răspuns

