Skip to content

Oana Ninu – pe holurile spitalului

Iulie 25, 2007

pe holurile spitalului ronţăi saleuri stricate şi banane

fără să mă gândesc nici o clipă la tine şi la dragostea noastră cu venele tăiate

la zilele umede când ne-ascundeam prin toaletele liceului

nu mă gândesc la nimic stau cu mâinile în poală

privesc pereţii gălbui cojile de piele ale celorlalte femei înfundând chiuveta

petele de pe banchetele roase picioarele patului de fier

fâşiile albe de cearşaf atârnând ostentativ

dacă mă aplec puţin pot să-mi ating cu bărbia genunchii poziţia asta de fetus

e poziţia în care dorm noaptea cu mâna ta imaginară încolăcită peste şold

am buzele umflate înveniţite de la pastile şi plâns

nu mai sunt frumoasă nu mai sunt nici măcar tânără

trebuie să mergi mai departe te aud şoptind

oamenii făcându-mi de departe cu mâna ca-ntr-un film în reluare

mâinile tale albe trecându-mi prin părul încâlcit

poem din volumul Mandala

No comments yet

Lasă un răspuns

