Skip to content

Oana Ninu – ba-ca-la-u-re-at sesiunea iunie 2004

Iulie 19, 2007

ba-ca-la-u-re-at sesiunea iunie 2004 descifrez pe calendarul

de pe birou şi mă întorc cu faţa la perete

toate femeile pe care le-am iubit nu fac nici cât o ceapă degerată îmi spun amar printre

lacrimi îmi apropii pulpele strângându-mi sexul înfundându-mi cearşaful ud pe gât

camera se strânge mi se tatuează pe piele cu ace infectate cu hiv camera neagră cu grilaje de

fier unse cu miere pentru guri ştirbe camera copilăriei mele cu ochi mari care mă înghit

balaurul era întotdeauna verde cu solzi de aur astăzi îmi crestez cu lama labiile

minţii să pot să te cuprind mai bine

poem din volumul Mandala

One Comment leave one →
  1. olgastefan permalink
    Iulie 27, 2007 10:14 am

    foarte demult bacalaureatul 2004. detaliu extraliterar:)

Lasă un răspuns

